Loading

Intrebari frecvente

La reparația mașinilor vrem să facem repararea cât mai simplă și fără probleme. Mai jos sunt câteva întrebări frecvente. Dacă întrebarea dvs. nu este enumerată mai jos, nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți 00407727941007.

Am o mașină nouă; trebuie să o duc la un dealer pentru întreținere pentru a-mi păstra valabilitatea garanției?

Nu! Uita de toate despre acel vechi mit. Atâta timp cât respectați specificațiile date de producător (care pot fi găsite în manualul de proprietar la îndemână), garanția dvs. este valabilă. La Serviciul de reparații auto, urmăm întotdeauna programul de întreținere al producătorului. Ne vom asigura că garanția dvs. rămâne valabilă și că mașina dvs. va rămâne fericită – pentru mulți kilometri care vor veni!

Ce trebuie să fac pentru a menține garanția mașinii ?

Asigurați-vă că vehiculul dvs. este întreținut la intervalele specificate în manualul proprietarului sau în broșura de garanție și păstrați evidențe clare despre întreținerea vehiculului dvs. Asigurați-vă că includeți data, piesele instalate, numărul de identificare al vehiculului și kilometrajul înregistrat pe factură. Păstrați încasările într-un loc sigur. Dacă aveți un jurnal de servicii în manualul sau în broșura de garanție a proprietarului, vă recomandăm să-l utilizați.

Mașina mea este un vehicul închiriat. Sunt responsabil pentru întreținere?

Chiar dacă închiriați un vehicul, sunteți responsabil pentru toate lucrările de întreținere și reparații necesare pentru a menține vehiculul într-o stare de funcționare bună, așa cum este descris în manualul proprietarului.

Ce piese trebuie înlocuite și la ce intervale trebuie efectuate aceste servicii?

Verificați manualul proprietarului. Acesta vă va oferi toate informațiile de care aveți nevoie cu privire la anumite părți și intervale de service. Asigurați-vă că o citiți cu atenție și observați orice excepție sau notări severe de serviciu. Garanțiile există pentru a proteja consumatorul, dar trebuie să urmați cerințele.

Ce se întâmplă dacă mașina mea nouă are nevoie de reparații, altele decât întreținerea programată regulat, cum ar fi o lucrare de frână sau alte reparații? Trebuie să mă întorc la dealer pentru aceste reparații? Ce se întâmplă dacă aceste reparații sunt acoperite de garanția mea?

Alegerea locului în care vă veți întreține și repara mașina. Cu toate acestea, probabil va trebui să luați mașina înapoi la dealer pentru orice reparații acoperite în garanție. Verificați cu atenție garanția pentru a vă asigura că reparațiile sunt acoperite.

Cum se compară calitatea pieselor de piață cu piesele de schimb originale?

Unele sunt fabricate de același furnizor și pot fi chiar garantate mai mult decât piesele de echipament originale.

Ce este o curea de distribuție și cum știu când trebuie să se înlocuiască a mea?

Centura de sincronizare este o parte a unui motor cu combustie internă care controlează sincronizarea ventilelor motorului. Centura de sincronizare trebuie schimbată la fiecare 90.000-100.000 mile, însă fiecare producător este diferit. Pentru a determina intervalul corect de înlocuire, trebuie să consultați manualul proprietarului.

Trebuie să fie schimbat într-adevăr lichidul de frână?

Șoferul mediu își folosește frânele de 75.000 de ori pe an și are grijă că vor lucra de fiecare dată. Sistemele de frână din zilele noastre sunt hidraulice și folosesc fluid de frână care este hidrofil, ceea ce înseamnă că poate absorbi umiditatea din aer. Odată ce sistemul hidraulic are umiditate, coroziunea are loc și componentele frânei defectează. Lichidul de frână trebuie spălat periodic pentru a menține coroziunea sub control. Această procedură nu este scumpă și este inclusă în multe programe de întreținere preventivă. 

Cât de des trebuie înlocuit antigel?

Antigelul trebuie înlocuit la fiecare doi ani din cauza oxidării și deteriorării aditivilor importanți. Acești aditivi ung pompa de apă și protejează părțile metalice de rugină și oxidare. De asemenea, ajută la păstrarea furtunurilor de răcire moi și flexibile. Astăzi putem recicla și curăța antigelul vechi, înlocuind aditivii. Antigelul este foarte toxic și nu este ecologic, astfel încât reciclarea are sens. Termostatul motorului trebuie de asemenea înlocuit la fiecare 2 ani pentru a menține temperaturile de funcționare ale motorului în intervalul adecvat.